Sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor cu vitaminele B

Sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor este extrem de importantă atunci când vine vorba ca organismul nostru să funcționeze așa cum trebuie. Din păcate, mulți factori influențează în mod negativ sănătatea acestora, și nu știm ce să mai facem ca să ne simțim din nou bine. Cel mai probabil, și tu ai simțit pe pielea ta anumite afecțiuni dermatologice, parcă te dor toate oasele, iar articulațiile, doar că nu scârțâie precum o ușă care nu este unsă suficient. Există însă o soluție: complexul de vitamine B, ideal pentru sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor.

Alege ce e mai bun pentru tine!

Există multe surse naturale din care ne putem lua vitaminele necesare, dar uneori acestea nu sunt de ajuns. În aceste cazuri se impune apelarea la anumite suplimente alimentare. Dar, și aici lucrurile sunt destul de complicate, deoarece pe piața de gen sunt numeroase astfel de produse. Cum îl alegi, atunci, pe cel mai bun? Simplu: îl cauți pe cel complet natural, care nu face decât să îi ofere organismului tău vitaminele de care are nevoie, fără alte adaosuri de ingrediente chimice, care îți dau peste cap echilibrul organismului. Am căutat acest produs natural și l-am găsit aici, unul care asigură acoperirea în proporție de 100% a necesarului zilnic de vitamine din grupa B al organismului uman.

Ce înseamnă complexul de vitamine B?

Am menționat anterior despre complexul de vitamine B și importanța lui atunci când vine vorba despre sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor. Dar, ce înseamnă mai exact acest complex de vitamine? Este vorba despre toate vitaminele solubile în apă, respectiv vitamina B1, vitamina B2, vitamina B3, vitamina B5, vitamina B6, biotina, acidul folic și vitamina B12.

Chiar dacă toate fac parte din acest complex, fiecare vitamină are o structură unică și un efect la fel de unic pentru organism.

Specialiștii sunt de părere că o alimentație echilibrată este o modalitate excelentă de a ne asigura că organismul primește vitaminele necesare, dar să fim serioși, în zilele noastre, cine se poate lăuda că reușește acest lucru? De aceea este necesar un supliment alimentar natural, care să suplinească aceste carențe.

O piele sănătoasă, cu multă vitamina B

Atunci când vine vorba despre sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor, complexul vitaminic B este cel mai bun. Dar, pentru început, să vedem cum acționează acesta în cazul sănătății pielii.

Vitamina B1. Este de regulă cunoscută sub numele de tiamină, iar administrarea ei face ca pielea să fie mai sănătoasă, și chiar strălucitoare. Procesul de îmbătrânire prematură este mult întârziat, așa că urmașele Evei au în tiamină un aliat împotriva ridurilor. Cerealele integrale, germenii de grâu, semințele de floarea soarelui și carnea de porc sunt surse bune de tiamină.

Vitamina B2. Riboflavina este denumirea ei uzuală și contribuie la accelerarea procesului de regenerare celulară de la nivelul pielii. Altfel spus, eventualele răni se vindecă mai repede, iar pielea rămâne frumoasă și sănătoasă în loc. Este folosită pentru a trata pielea deshidratată sau tenul acneic. În natură, se găsește în alimente precum ciupercile, migdalele, spanacul, produsele lactate și algele.

Vitamina B3. Niacina este numele sub care mai este cunoscută vitamina B3, un aliat de nădejde al persoanelor care vor să scape de iritațiile pielii, de acnee, rozacee, sau au de suferit din cauza arsurilor solare. De asemenea, intră în componența multor produse de îngrijire a tenului rezervate femeilor, deoarece are un pronunțat efect anti-aging. Surse naturale sunt carnea de curcan, carnea de pui, ficatul, ciupercile, cerealele sau produsele lactate.

Vitamina B5. Contribuie din plin la hidratarea pielii, iar ridurile fine sunt estompate. Drept urmare, pielea va avea un aspect vizibil mai tânăr. Ciupercile, avocado, cartoful dulce, carnea de pui sau de curcan, broccoli sunt bune surse de vitamina B5.

Oase puternice cu vitamina B1

Sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor este asigurată cu complexul vitaminic B. Chiar dacă toate sunt importante pentru buna funcționare a organismului, tiamina, adică vitamina B1 este cea care asigură oase puternice.

Prin urmare, este nevoie să îi asiguri organismului necesarul de vitamina B1 dacă vrei să nu ai probleme cu oasele. Carnea de pasăre, cerealele integrale, gălbenuşul de ou, germenii de grâu, oleaginoasele, peştele, mazărea, tărâţele de orez, drojdia de bere, broccoli, sparanghelul, prunele, strugurii sunt surse bune de tiamină, iar efectul se observă destul de repede.

Cu toate acestea, specialiștii susțin că există anumite piedici în a menține nivelul de tiamină la nivel optim în organism. Astfel, consumul de antibiotice şi sulfamide, alcool, cafeină, precum şi contraceptivele orale scad nivelul acesteia.

De aceea se recomandă de multe ori acele suplimente naturale, pentru că nu doar din alimentație organismul își poate lua doza necesară de vitamine B pentru sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor. Fiecare dintre aceste vitamine esențiale contribuie la buna funcţionare a organismului, așa că nu trebuie să îți lipsească.

Sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor, esențiale pentru un sportiv

Sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor sunt mai mult decât importante atunci când avem de a face cu un sportiv de performanță. Cea a articulațiilor contează enorm, iar complexul vitaminic B are un efect anti-inflamator, ajută la refacerea cartilagiilor și reducerea în intensitate a durerii.

De asemenea, aceleași vitamine B sunt excelente pentru a-i oferi organismului energia de care are nevoie și ajută la o mai bună concentrare. Prin urmare, complexul vitaminic B este esențial pentru un sportiv de performanță, care își dorește ca activitatea sa să se desfășoare la cel mai înalt nivel.

Beneficii ale complexului de vitamine B

Nu doar sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor este asigurată prin complexul de vitamine B. Acesta are și alte efecte benefice asupra organismului, cum ar fi și faptul că ajută la întărirea sistemului imunitar pe perioada sezonului rece, atunci când necesarul de vitamine este în creștere. De aceea, pentru a se evita carențele, se impune consumul de alimente bogate în vitamina B, și chiar administrarea unor suplimente alimentare naturale, de bună calitate.

De asemenea, vitamina B1 și vitamina B12 au o mare influență asupra sistemului nervos, fiind folosite cu succes atunci când vine vorba despre creșterea capacității de memorare și atenție, la menținerea unei bune dispoziții și a energiei pe parcursul zilei și la păstrarea echilibrului psihic. Vitamina B9 sau acidul folic se recomandă femeilor însărcinate și, după unele studii, ar reduce semnificativ riscul de apariție a bolii Alzheimer.

Vitaminele B, de neînlocuit

Fixarea fierului în hemoglobină se petrece și cu marele ajutor oferit de vitamina B2. De asemenea, aceeași vitamină B2 se recomandă femeilor însărcinate sau sportivilor de performanță.

Aparatul digestiv funcționează normal grație vitaminei B3, în timp ce vitamina B5 reduce stresul și încetinește procesul de îmbătrânire. Și, chiar dacă întreg complexul vitaminic B întărește sistemul imunitar, vitamina B6 este recunoscută ca având un efect excelent atunci când afecțiunile sezonului rece ne dau târcoale.

Tu ai încercat vreodată complexul vitaminic B pentru sănătatea pielii, articulațiilor și oaselor, și nu numai? Așteptăm comentariile tale pentru a discuta despre acest subiect.

Post Your Comment Here

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *