Semintele de chia


Semintele de chia trebuie consumate zilnic, intrucat au o concentratie mai mare de acizi grasi Omega 3 decat pestele, mai multe proteine decat soia si mai multe fibre decat semintele de in sau alte tipuri de produse.Semintele de chia sunt unele dintre alimentele cu cel mai valoros continut nutritional. Semintele de chia au un gust asemanator nucilor si pot fi folosite intr-o multime de preparate pe care le consumati uzual. Fiind usor digerabile, semintele nu trebuie pisate inainte de a fi adaugate in mancaruri. Semintele integrale de chia pot fi adaugate in salate, sandviciuri, supe, in cerealele pe care le mancati dimineata cu lapte sau pot fi consumate cu iaurt Pot fi amestecate in shake-uri sau smoothie-uri sau adaugate produselor de patiserie sau panificatie.Pe langa toate mentionate ,semintele de chia mai sunt bune si pentru;
Ofera rapid senzatia de satietate si ajuta la slabit.
Previn aparitia diabetului
Ofera energie organismului si intaresc sistemul imunitar
Ajuta digestia si previn aparitia bolilor gastrointestinale
Previn afectiunile cardiovasculare
Combat tulburarile de somn si stimuleaza relaxarea organismului
Previn aparitia cancerului
Au proprietati antiinflamatoare
Imbunatesc functiile creierului
Impiedica imbatranirea prematura si sporesc longevitatea
Intaresc oasele si previn osteoporoza.

Alte article asemanatoare:

  1. Semintele de chimen
  2. Semintele de In
  3. Rodia
  4. Seminte de dovleac
  5. Stafidele……..