Hrisca

Hrişca este bogată în vitaminele E, B1 şi B2, dar şi în proteine, carbohidraţi, fibre, fosfor, magneziu, cupru, zinc, mangan, seleniu şi fier. Chiar daca nu face parte din clasa cerealelor (este o plantă ierboasă înrudită cu rubarba și stevia creață), hrişca este net superioară grâului, de exemplu, prin elementele nutritive care protejează organismul de factorii externi şi îl fortifică mai ales în sezonul rece şi la începutul primăverii.
Are un multiplu de beneficii, menţine nivelul de glucoză din sânge în limitele normale, previne instalarea diabetului de tip II, menţine tânăr sistemul nervos, vă protejează împotriva accidentelor vasculare, ţine sub control tensiunea arterială, previne apariţia pietrelor la bilă, scade colesterolul,si nu numai….
Hrişca ține greutate sub control. Fiind bogată în fibre alimentare insolubile, în lizină (un aminoacid esenţial), magneziu, în cupru organic şi vitamine din complexul B, hrişca conţine substanţe cu efect diuretic, care reduc excesul de apă din corp. Mai mult decât atât, hrişca este un aliment recomandat de consumat în toate dietele. Este indicat să o consumaţi o dată la două zile, împreună cu cerealele voastre preferate: grâu, secară, ovăz sau orez.Mai multe vezi pe :
http://bioaddict.ro/blog/iti-recomand/hrisca-si-beneficiile-sale-pentru-un-organism-sanatos/