HREANUL (bun in curele de slabire)


Numeroasele sale proprietati fac ca hreanul sa fie de neinlocuit in alimentatie. Indiferent ca vrei sa slabesti sau ca, dimpotriva, n-ai pofta de mancare, ori incerci un regim care sa previna raceala, hreanul trebuie sa se afle pe lista alimentelor consumate zilnic.

Substanta care da gustul picant al hreanului creste secretia de suc gastric si reda pofta de mancare in cazul persoanelor anorexice si anemice. Amestecat cu putina miere, hreanul trebuie consumat, lingurita cu lingurita, de trei ori pe zi, cu 15 minute inainte de masa.
Hreanul actioneaza inclusiv asupra grasimilor, fiind recomandat persoanelor care sunt la cura de slabire.
Hreanul este folosit frecvent pentru condimentarea conservelor de legume, deoarece contine conservanti naturali, care previn fermentarea muraturilor.
Previne racelile si gripa
Hreanul are actiune vitaminizanta, tonifianta, depurativa si de scadere a colesterolului. 100 g hrean contin aceeasi cantitate de vitamina C ca si citricele – 50 mg. Insa, in hrean, vitamina C se gaseste in combinatie cu fitoncide, substante cu rol de antibiotice.
In compozitia hreanului sunt vitamine din complexul B, necesare pentru functionarea sistemului nervos, pentru imbunatatirea memoriei, pentru mentinerea sanatatii pielii si parului, potasiu, fosfor, fier, cupru, elemente indicate cardiacilor si la prevenirea retentiei de apa in cazul acestor bolnavi.

Alte article asemanatoare:

  1. Obezitate, încotro? Despre slabire, cu şi fără chirurgie
  2. Sfecla rosie cruda
  3. Fulgii de ovaz
  4. MIEZUL DE NUCA
  5. Cartofii dulci si sanatatea